Дуже частов умовах
дистанційного навчання батьки та діти
не знають чим зайнятись разом. Прогулянки, спільний
перегляд фільмів є досить звичним для багатьох сімей, але також на дозвілля можна
пограти всім відомі, але вже трохи
підзабуті, логічні ігри і стратегії. Для того щоб в них зіграти, нічого, окрім
паперу, ручки та кмітливості, вам не потрібно.
1. «Морський бій».
У двох гравців є по аркушу паперу в клітинку.
Кожен повинен намалювати два квадрати - 10 × 10 клітинок. На обох квадратах
зверху позначте кожну клітину буквою в алфавітному порядку, а з лівого боку -
цифрою. Перший квадрат - це ваше поле (тобто море), а другий - вороже.
Кожен з гравців повинен намалювати в своєму
квадраті по 10 кораблів:
1 чотирипалубний, 2 трипалубних,
3 двопалубних, 4 однопалубних.
Одна палуба - одна клітина (кожен корабель
виглядає як прямокутник, що складається з потрібної кількості клітин). Кораблі
малюються в довільному порядку.
Коли малюнок готовий, гравці по черзі починають
стріляти один в одного. Наприклад, один гравець називає номер клітини: «А8».
Якщо в цій клітці будь-яким чином присутній корабель у другого гравця, той
повинен сказати, що він поранений або вбитий (якщо корабель виявився
однопалубний). Якщо в клітці «А8» немає корабля, другий гравець говорить:
«Повз!»
Той, кого поранили, пропускає ходи до тих пір,
поки суперник не помилиться і не потрапить повз. У себе в другому квадраті
точками потрібно відзначати клітини, де у суперника немає кораблів, а
хрестиками - куди ви вже поцілили. У першому квадраті - тобто на вашому полі -
відзначайте місця, куди поцілив ваш суперник. Виграє той, хто швидше знищить
всі ворожі кораблі.
2.
«Бики та корови».
Грають дві людини. Кожен учасник загадує число,
для початку - тризначне, наприклад 784. Суперник робить хід і висловлює своє
припущення: «Ти загадав число 976?» Той, хто загадав, повинен відповісти: «Одна
корова!». Цифра 7 вгадана, але вона вказана на другому місці, а її загадали в
числі – на першому. Отже близько, але не точно. Тож, цифра 7 - «одна корова».
Коровами називають цифри, які присутні в числі,
але стоять не на своєму місці, а биками - вгадані цифри з числа, які
знаходяться рівно на тій позиції, на якій і в задуманому числі. Наприклад, якби
той, хто вгадує, припустив, що загадане число «564», то суперник мав би йому
відповісти: «Один бик!». Тобто цифра 4 стоїть на третьому місці і її точно
вгадали. Одже вона – «бик». Якщо учасник, який вгадує, не називає жодної вірної
цифри, суперник повинен відповісти: «Порожньо». Зате після цього відразу
зрозуміло, яких цифр в числі точно немає.
Далі все залежить тільки від вашої логіки. З її
допомогою ви зможете визначити, де яке число знаходиться, задаючи правильні
питання. Виграє той, хто першим повністю відгадає число суперника. Коли ви
пристосуватися, можна брати довші числа або навіть слова. Головне - спочатку
розібратися і не заплутатися.
3.
«Нескінченні хрестики-нулики».
Правила звичайних хрестиків-нуликів ви,
звичайно, знаєте. Але гра настільки проста, що в ній дуже просто передбачити
результат. Набагато цікавіше, якщо межі у поля для гри визначені не
намальованою лінією, а кінцем листка в клітинку.
Ставте з суперником по черзі хрестики і нулики
за звичайними правилами. Але на цей раз виграє той, хто збере п'ять хрестиків
або нуликів по діагоналі, вертикалі або горизонталі, а не три. Ускладнювати
правила, звичайно, теж можете ви самі. До речі, той, хто оточений і кому більше
нікуди ходити (наприклад, закінчився аркуш паперу), теж програє.
4.
«Крапки».
Гра чимось нагадує хрестики-нулики. Вам
знадобляться ручки різних кольорів і папір в клітинку. Розмітьте ігрове поле -
намалюйте площину параметрами 10 крапок в довжину і 10 в ширину, орієнтуйтеся
по клітинам.
Далі гравці по черзі обводять в багатокутники
будь-яку кількість точок, кожен - своєю ручкою, щоб простіше було потім
рахувати. Фігури не можуть між собою перетинатися, але можуть бути різного
розміру і форми. Хто зібрав більше фігур, той і виграв. Пам'ятайте, що своїми
фігурами можна перегороджувати шлях супернику.
5.
«Танчики».
Аркуш паперу (для початку краще в клітинку)
складіть н Так ви отримаєте аркуш, схожий на листівку. Одна сторона належить
вам, інша - вашому супротивникові. Кожен малює на своїй половині танки - можна
зобразити прямо справжні, а можна обмежитися умовними квадратами. Малюйте
акуратно, щоб зображення не перебилось на зворотному боці. Танки можуть бути
спрямовані в різні боки і перебувати в будь-якій частині поля. Гравці повинні
намалювати однакову кількість танків.
Коли всі танки розставлені на своїх місцях,
гравці по черзі починають стріляти. Снаряд повинен вилітати в тому напрямку,
куди дивиться танк, на яку відстань - вирішуєте ви. Візьміть фломастер, маркер
або ручку і позначте місце, куди потрапив снаряд. Зі зворотного боку листка місце
повинно відбитися. Якщо воно відбилося на танку суперника, вам нараховується
бал. Виграє той, хто швидше поцілить в усі танки противника.
Інформаційне
джерело: https://mel.fm/igry/8516023-pen_paper_games
Використані
фото: ru.pinterest.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий