Консультування



дошкільного навчального закладу
  

Тема консульт-пункту від 31.07 «Психолог просто неба» як і ...




Дуже частов умовах дистанційного навчання  батьки та діти не знають чим зайнятись разом. Прогулянки, спільний перегляд фільмів є досить звичним для багатьох сімей, але також на дозвілля можна пограти  всім відомі, але вже трохи підзабуті, логічні ігри і стратегії. Для того щоб в них зіграти, нічого, окрім паперу, ручки та кмітливості, вам не потрібно.

1. «Морський бій».

У двох гравців є по аркушу паперу в клітинку. Кожен повинен намалювати два квадрати - 10 × 10 клітинок. На обох квадратах зверху позначте кожну клітину буквою в алфавітному порядку, а з лівого боку - цифрою. Перший квадрат - це ваше поле (тобто море), а другий - вороже.

Кожен з гравців повинен намалювати в своєму квадраті по 10 кораблів:

1 чотирипалубний,  2 трипалубних,

3 двопалубних, 4 однопалубних.

Одна палуба - одна клітина (кожен корабель виглядає як прямокутник, що складається з потрібної кількості клітин). Кораблі малюються в довільному порядку.

Коли малюнок готовий, гравці по черзі починають стріляти один в одного. Наприклад, один гравець називає номер клітини: «А8». Якщо в цій клітці будь-яким чином присутній корабель у другого гравця, той повинен сказати, що він поранений або вбитий (якщо корабель виявився однопалубний). Якщо в клітці «А8» немає корабля, другий гравець говорить: «Повз!»

Той, кого поранили, пропускає ходи до тих пір, поки суперник не помилиться і не потрапить повз. У себе в другому квадраті точками потрібно відзначати клітини, де у суперника немає кораблів, а хрестиками - куди ви вже поцілили. У першому квадраті - тобто на вашому полі - відзначайте місця, куди поцілив ваш суперник. Виграє той, хто швидше знищить всі ворожі кораблі.

 

2. «Бики та корови».

Грають дві людини. Кожен учасник загадує число, для початку - тризначне, наприклад 784. Суперник робить хід і висловлює своє припущення: «Ти загадав число 976?» Той, хто загадав, повинен відповісти: «Одна корова!». Цифра 7 вгадана, але вона вказана на другому місці, а її загадали в числі – на першому. Отже близько, але не точно. Тож, цифра 7 - «одна корова».

Коровами називають цифри, які присутні в числі, але стоять не на своєму місці, а биками - вгадані цифри з числа, які знаходяться рівно на тій позиції, на якій і в задуманому числі. Наприклад, якби той, хто вгадує, припустив, що загадане число «564», то суперник мав би йому відповісти: «Один бик!». Тобто цифра 4 стоїть на третьому місці і її точно вгадали. Одже вона – «бик». Якщо учасник, який вгадує, не називає жодної вірної цифри, суперник повинен відповісти: «Порожньо». Зате після цього відразу зрозуміло, яких цифр в числі точно немає.

Далі все залежить тільки від вашої логіки. З її допомогою ви зможете визначити, де яке число знаходиться, задаючи правильні питання. Виграє той, хто першим повністю відгадає число суперника. Коли ви пристосуватися, можна брати довші числа або навіть слова. Головне - спочатку розібратися і не заплутатися.

 

 

 

 

         3. «Нескінченні хрестики-нулики».

Правила звичайних хрестиків-нуликів ви, звичайно, знаєте. Але гра настільки проста, що в ній дуже просто передбачити результат. Набагато цікавіше, якщо межі у поля для гри визначені не намальованою лінією, а кінцем листка в клітинку.

Ставте з суперником по черзі хрестики і нулики за звичайними правилами. Але на цей раз виграє той, хто збере п'ять хрестиків або нуликів по діагоналі, вертикалі або горизонталі, а не три. Ускладнювати правила, звичайно, теж можете ви самі. До речі, той, хто оточений і кому більше нікуди ходити (наприклад, закінчився аркуш паперу), теж програє.

4. «Крапки».

Гра чимось нагадує хрестики-нулики. Вам знадобляться ручки різних кольорів і папір в клітинку. Розмітьте ігрове поле - намалюйте площину параметрами 10 крапок в довжину і 10 в ширину, орієнтуйтеся по клітинам.

Далі гравці по черзі обводять в багатокутники будь-яку кількість точок, кожен - своєю ручкою, щоб простіше було потім рахувати. Фігури не можуть між собою перетинатися, але можуть бути різного розміру і форми. Хто зібрав більше фігур, той і виграв. Пам'ятайте, що своїми фігурами можна перегороджувати шлях супернику.



5. «Танчики».

Аркуш паперу (для початку краще в клітинку) складіть н Так ви отримаєте аркуш, схожий на листівку. Одна сторона належить вам, інша - вашому супротивникові. Кожен малює на своїй половині танки - можна зобразити прямо справжні, а можна обмежитися умовними квадратами. Малюйте акуратно, щоб зображення не перебилось на зворотному боці. Танки можуть бути спрямовані в різні боки і перебувати в будь-якій частині поля. Гравці повинні намалювати однакову кількість танків.

Коли всі танки розставлені на своїх місцях, гравці по черзі починають стріляти. Снаряд повинен вилітати в тому напрямку, куди дивиться танк, на яку відстань - вирішуєте ви. Візьміть фломастер, маркер або ручку і позначте місце, куди потрапив снаряд. Зі зворотного боку листка місце повинно відбитися. Якщо воно відбилося на танку суперника, вам нараховується бал. Виграє той, хто швидше поцілить в усі танки противника.

 

 

 

         Інформаційне джерело: https://mel.fm/igry/8516023-pen_paper_games

Використані фото: ru.pinterest.com

 










Комментариев нет:

Отправить комментарий

18 жовтня 2007 року за ініціативи Європейського Парламенту був   започаткований день боротьби з торгівлею людьми. Сучасним міжнародно-правов...